Dunaújvárosi Szakképző Centrum Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskolája, Szakiskolája és Kollégiuma A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben iskolánkban Dunaújvárosi Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola, Kollégium
Ma 2018. augusztus 15., szerda, Mária napja van. Holnap Ábrahám napja lesz.

Szakmák éjszakája

Aktuális események

    Nincs esemény

Erasmus

Szakképzés Eu Hete

Széchenyi 2020

Iskolai események

previous month augusztus 2018 next month
H K SZ CS P SZ V
week 31 1 2 3 4 5
week 32 6 7 8 9 10 11 12
week 33 13 14 15 16 17 18 19
week 34 20 21 22 23 24 25 26
week 35 27 28 29 30 31

Pályázat

Hirdetés

Hirdetés


A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben iskolánkban PDF Nyomtatás E-mail

 

  A dunaújvárosi Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium (2400 Dunaújváros, Radnóti M. u. 6.) vezetése és tantestülete az oktatást érintő változások és az élethosszig tartó tanulás jegyében mindig is törekedett a szakmai-módszertani megújulásra. Az Európai Unió által nyújtott támogatásból a TÁMOP-3.1.5-09/A/2 – Pedagógusképzések című pályázat keretében sikerült megvalósítani A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben a Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégiumban című projektet. Ennek eredményeként 2010. június 1-je és 2012. augusztus 1-je között az iskola három pedagógusa vehetett részt egy-egy szakirányú továbbképzésen.

Miklósity-Szőke Zsuzsanna általános és igazságügyi mediátor (közvetítő) szakirányú szakképzettséget szerzett. A mediáció egy olyan konfliktuskezelési eljárás, amikor két fél vitájában mindkét fél közös beleegyezésével egy semleges harmadik fél jár közben. A semleges fél a mediátor, aki a problémamegoldó folyamat keretében segít tisztázni a konfliktus természetét, segít olyan megoldást találni, amely mindkét fél számára kielégítő. Kezdő mediátorunk tudását az iskolai konfliktusok kezelése során alkalmazza. A fegyelmi eljárást bizonyos esetekben például egyeztető eljárásnak kell megelőznie, amelynek lebonyolításához nélkülözhetetlen egy közvetítő jelenléte.

Molnárné Lukács Anita tehetségfejlesztő szaktanácsadó szakirányú szakképzettséget szerzett. A tehetségfejlesztés az oktatás alapvető területe. A rejtőzködő, alulteljesítő tehetségek felkutatása, fejlesztése az új Nemzeti Alaptantervben is a kiemelt feladatok közt szerepel. Az iskola tanárai munkájuk során mindig is arra törekedtek, hogy felszínre kerüljenek a diákok azon képességei, amelyekben átlag feletti teljesítményre képesek. Ezt a tevékenységet most már szakember segítségével végezhetik, így hatékonyabbá válhat munkájuk.

Dávid Ágnest szakvizsgázott pedagógus (teljesítményértékelési és minőségfejlesztési szakterületen) szakképzettséget szerzett. Ez a két terület mindig is fontos része volt az oktatásnak. Az iskolának szüksége van egy szakemberre, amennyiben minden előírásnak meg akar felelni. A közeljövő egyik kiemelt feladata emellett a megváltozott igényeknek megfelelni tudó, naprakész tudással rendelkező szakértői hálózat kiépítése. Ennek egyik láncszeme lehet az iskola új szakembere.

 

 

Az Európai Unió (Európai Szociális Alap) és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 9 285 344 Ft

 


 

Irányító Hatóság:

NFÜ (Nemzeti Fejlesztési Ügynökség)

 

 

Közreműködő Szervezet:

ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. (1134 Budapest, Váci út 45. „C” épület)

 

  

 
Hirdetés