Tankönyvrendelés 9. évfolyam Nyomtatás

 

 

Kedves Leendő Diákok! Tisztelt Szülők!konyvek

 

A tankönyvek megrendelése ebben a tanévben is a Kello rendszerén keresztül történik, az előző évekhez hasonlóan, de néhány jelentős változással. A tankönyvrendelés menetrendje:

 
1.  2017.május 31-ig minden tanulónak vissza kell hoznia az átnézett, esetlegesen csökkentett és a szülő által aláírt listát! A csökkentés módja a listában szereplő, de Önök által nem igényelt tankönyv kihúzása. Az Önök anyagi terheinek csökkentése érdekében kérjük, hogy húzzák ki a listából azokat a tankönyveket, melyeket más forrásból, pl. rokontól, ismerőstől meg tudnak szerezni ingyen, kedvezményes áron vagy esetleg kölcsönbe, s így nem szükséges megvásárolniuk!

Az ingyenes tankönyvre jogosultaknak is ki kell tölteniük az igénylőlapot . Az ingyen tankönyvre jogosult diákok tankönyvei az iskolai könyvtár állományába kerülnek, azok ellenértékét az iskolának számlázza a Kello.

Az iskola tankönyvet csak azon diákjai számára rendel, akik 2017. május 31-ig a szülő által aláírt tankönyvlistájukat visszahozzák. Ennek elmulasztása esetén mindenki maga gondoskodik a tankönyveinek beszerzéséről.

 

2. Az iskola feltölti a Kello rendszerébe valamennyi diák (közel 500 fő) egyéni tankönyvrendelését, illetve rögzíti a fizetési státuszát, mely lehet „fizetős” vagy „ingyen tankönyves”.

„Ingyen tankönyves” státuszba az kerül, aki 2017. május 31-ig beadta az erre vonatkozó „Igénylő lapot” és a jogosultságát igazoló érvényes dokumentumot. A jogosultságot igazoló dokumentum érvényességének folyamatossága szükséges a tankönyvek kiosztásának idején és az intézmény elszámoltatásának október 01-i időpontjában. Ellenkező esetben a tanuló státusza a Kello rendszerében módosul és a megrendelt könyvekről a Kello számlát küld a Szülőnek.

 

3. Az előző tanévekhez viszonyítva jelentős változás: NINCS VISSZÁRU.

 

Fizetős diákoknak az általuk (illetve a Szülő által) megrendelt és a Kello által leszállított tankönyveket és a könyvekről kiállított számlát át kell venniük a tankönyvfelelőstől, átvételi elismervény ellenében. Azon tankönyveket, melyekre esetleg még sincs szüksége, saját költségére a Szülőnek joga van visszaküldeni a Kellonak, de csak 2017. szeptember 15-ig.

Visszaküldési cím: 2225 Üllő, Zöldmező u. 3.

 

4.  „Szülői felület” - Kello

 

https://szuloifelulet.kello.hu/Home/Login  weboldalon az alábbi funkciók elérhetőek:

 A szülő megtekintheti és módosítási kéréseit jelezheti a Tankönyvfelelős részére:

  • gyermeke(i) tankönyvrendelésével,
  • gyermeke(i) iskola által nyilvántartott személyes adataival (ez a funkció adatvédelmi okokból regisztrációhoz kötött) kapcsolatban.

A fizetős státuszú gyermekek szülei részére az eddigi csekkes fizetési mód mellett, lehetőséget nyújtunk elektronikus számla igénylésére és más fizetési módok választására (utalás, bankkártyás fizetés).

 A szülői felületen a szülő által jelzett módosítási igényekről az iskola értesítést kap. A módosítási kérések elfogadása, végrehajtása - a szülő módosítási szándéka - mindaddig nem jelent tényleges adatváltozást, amíg a jogosult tankönyvfelelős azt át nem vezeti.

 

 Azon diákok, akik nem kívánják tanulmányaikat a 2017/2018. tanévben intézményünkben továbbfolytatni, azt 2017. június 16.-ig kötelesek az intézmény tankönyvfelelősének jelezni.

Amennyiben az iskolaváltást nem jelzi a tanuló 2017. június 16-ig, vagy ezután dönt az iskolaváltás mellett akkor a 2017/2018. tanévre megrendelt tankönyveinek visszaküldéséről a szülő/gondviselő köteles gondoskodni!

Ha a tanuló fizetési státusza megváltozik, azt azonnal, de legkésőbb 2017. szeptember 25-ig jeleznie kell az iskolának, hogy a státuszváltás megtörténhessen. Ennek az iskolai határideje: október 01. Erre csak érvényes dokumentumok benyújtása esetén van lehetőség.

 

6. A tankönyvek átvétele 2017. szeptember 01-én.

 

7. A tankönyvek árának a Kello felé történő kiegyenlítésének, befizetésének határideje: 2017. szeptember 15.

 

Befizetés módjai:

 

  • személyesen készpénzzel, iskolakezdési utalvánnyal,  illetve bankkártyával a kijelölt postahivatalokban, valamint készpénzzel és bankkártyával az összes postahivatalban fizethetnek (A postahelyekről itt tájékozódhat), 
  • iskolakezdési utalvány: a kijelölt postahivatalokban (utalványok elfogadásáról itt tájékozódhat),
  • banki átutalás: a KELLO Alsónémedi és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett 64400068-30107825-11100049   számú számlájára
    Banki átutalás esetén a közleményben mindenkor szerepelnie kell a tanuló nevének és 11 jegyű oktatási azonosítójának,
  • a szuloifelulet.kello.hu weboldalunkon keresztül bankkártyás fizetés (Mastercard, Maestro, Visa) egy regisztrációt követően lehetséges.